Reis naar Amerika deel 3
11 april 2026 - Malibu Creek State Park, California, Verenigde Staten
Hallo allemaal,
Fijn dat jullie allemaal (weer) met ons meereizen en van afstand een grote steun voor ons zijn. Dank voor alle lieve berichtjes, kaartjes en cadeautjes. Lief dat jullie ook deze keer weer met ons meeleven, dat doet goed.
Op het laatste moment hebben we besloten toch maar met de trein te gaan, omdat Wilbert bang was dat we in de file terecht zouden komen en daardoor niet op tijd op Schiphol konden zijn. Martin is ons komen halen en heeft ons om half 8 op het station afgezet. Ook Elly is nog even afscheid komen nemen.
Om 8.01 uur zaten we in de trein en alles verliep zo voorspoedig dat we uiteindelijk heel vroeg op Schiphol aankwamen en ons daar nog een paar uur konden vermaken.
De vliegreis is heel goed en fijn verlopen, eigenlijk zelfs ontspannen! Ik had meditatiemuziek, heb veel jazz geluisterd, twee films gezien en... ik denk dat ik het merendeel heb geslapen, haha! Heel fijn! Wilbert en de kids zaten samen en hebben vooral veel films gekeken en heel weinig geslapen. Rond 15.15 uur stonden we op Amerikaanse bodem, bij jullie was het inmiddels al zaterdag.
We hebben de auto opgehaald en zijn meteen doorgereden naar het hotel waar we de komende tien nachten verblijven. Prachtig hier, dat is een fijne bijkomstigheid! We hebben de koffers uitgepakt, buiten op het terras nog wat gegeten en zijn toen rond 21.30 uur gaan slapen.
Het is inmiddels 00.14 uur en terwijl iedereen knock-out ligt, ben ik klaarwakker en zit ik het eerste bericht van onze reisblogger in onze badkamer naar jullie te schrijven. Appen en bellen is vanwege het tijdsverschil wat lastiger dus op deze manier fijn om jullie toch op de hoogte te houden!
Fijn weekend allemaal en ik ga nog maar even wat lezen!
Liefs van ons
Foto’s
6 Reacties
-
Miriam Herpers:11 april 2026Heel erg fijn dat de reis goed en ontspannen is verlopen voor jullie!! En de locatie voor nu klinkt tof om te overbruggen tot deze belangrijke maandag. Ontspan, geniet en ik ga hard duimen voor maandag xx
-
Kitty:11 april 2026Super goed om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. 😘
-
Rasheda:11 april 2026Leuk om jullie zo te kunnen volgen! Fijn dat je een ontspannen reis hebt gehad en dat jullie goed zijn aangekomen.
-
Marij:11 april 2026Heel fijn dat jullie er zijn en dat t goed gegaan is en goed hotel dikke knuffel van ons oma en opa Fonken
-
Marc Belleter:11 april 2026Top! Ziet er prima uit allemaal! Veel succes en plezier samen!!
-
Marianne:11 april 2026Goed dat alles goed verlopen is Ook leuk om het verslag te lezen Kijk er naar uit Groetjes allemaal en fijne zondag
