Donderdag 16 april

17 april 2026 - Beverly Hills, California, Verenigde Staten

Vandaag zijn we vroeg opgestaan, omdat Jake om 10.00 uur een controleafspraak had. Hij heeft het vannacht weer goed gedaan en let zelf goed op. Op de kamer hebben we rustig wat gegeten, waarna we rond 8.00 uur richting Beverly Hills zijn gereden. Daar hebben ze de huid rondom het kapje schoongemaakt en ingesmeerd met vaseline, omdat het een beetje begon te jeuken. Gelukkig ging alles goed en konden we daarna weer verder.

Bij de kliniek zit een parkeergarage waar we maandag 20 dollar moesten betalen. Dat vonden we best veel, dus besloten we de auto dit keer iets verderop te parkeren. Helaas pakte dat niet zo voordelig uit: bij terugkomst lag er een parkeerboete van 64 dollar op ons te wachten, heel erg zonde van het geld. 

Vervolgens zijn we via Rodeo Drive naar het Ronald McDonald House gereden om te kijken of we het nog zouden herkennen. De eerste keren hebben we daar een paar dagen verbleven en zijn we ontzettend goed opgevangen, dus het voelde bijzonder om er weer even te zijn.

Daarna zijn we doorgereden naar Chinatown, maar dat viel helaas wat tegen. Na een klein halfuurtje zaten we alweer in de auto, in de tussenliggende jaren is het behoorlijk vervallen geraakt.

Op de terugweg hebben we nog een stop gemaakt bij Santa Monica Pier voor een hapje en een drankje, en hebben we nog even over het strand gewandeld. Daarna hebben we de rest van de middag heerlijk ontspannen bij het zwembad doorgebracht.

20260416_102453

20260416_102439

20260416_11020620260416_11331420260416_11341720260416_11593520260416_13032220260416_13032520260416_13394920260416_134122

5 Reacties

  1. Marianne:
    17 april 2026
    Nou goed om te horen Ook lekker zo’n dagje nadien bij het zwembad Ook weer leuke foto’s Wens jullie een fijn weekend en hoor graag weer hoe het met jullie gaat Groetjes allemaal 👍🤗🫂
  2. Miriam Herpers:
    17 april 2026
    Fijn dat de controle goed is en de wondjes aan het herstellen lijken te zijn! Prachtige foto's. Wat een indrukken weer voor jullie daar. Liefs van mij xx
  3. Eef:
    17 april 2026
    Mooie foto’s weer, en zo fijn voor jullie. Fijn weekend en op naar maandag 💪🏼 dikke kus voor jullie allemaal
  4. Marij:
    17 april 2026
    Fijn dat t goed gaat met Jake en met jullie wel vervelend van de bekeuring en wat een leuke foto.s geniet etnografische van samen dikke knuffel van ons
  5. Anja:
    18 april 2026
    Fijn te lezen dat het beter gaat met Jake .en jullie maken er ook het beste van om alles lekker te gaan verkennen en om toch te genieten van deze reis .

Jouw reactie